مناقصاتپیمانکاری برق و الکترونیک

پیمانکاری برق و الکترونیک

پیمانکاری برق و الکترونیک و احداث نیروگاه

برای دریافت مناقصه ها، مزایده ها و استعلام های پیمانکاری برق و الکترونیک از لینک پایگاه خبری مناقصات و مزایدات پارس نماد داده ها با دسته بندی های مناقصات پیمانکاری برق و الکترونیک استفاده نمایید.

مناقصات پیمانکاری برق و الکترونیک

پیمانکار برق و الکترونیک

یک شخص یا شرکت تجاری است که کارهای ساختمانی تخصصی مربوط به طراحی ، نصب و نگهداری سیستم های الکتریکی را انجام می دهد.  پیمانکار برق، شخصی حقیقی یا حقوقی است که در رابطه با موضوعات برق‌کشی ساختمان و موارد فنی آن تبحر دارد و بر اساس یک نمونه قرارداد پیمانکاری برق که با کارفرمای خود امضا کرده است، اقدام به اجرای عملیات برق‌کشی ساختمان و یا هر فعالیت موردتوافق دیگری که در اسناد قرارداد ذکر شده است، می‌کند.

 

 

پیمانکاران برق به طور کلی بر اساس سه نوع کار عمده انجام می شوند.    پیمانکاران “خارج” یا “خط” مسئولیت انتقال و توزیع برق با ولتاژ بالا را بر عهده دارند. پیمانکاران خط قبل از اینکه برای تأسیسات تأسیسات ، ساختمانها و خانه ها مورد استفاده قرار گیرد ، زیرساخت های مورد نیاز برای انتقال برق تولید شده در نیروگاه را از طریق یک سری خطوط و پستهای فشار قوی ایجاد و نگهداری می کنند.    پیمانکاران برق “درون” برق هر سازه ای را در خطوط مرزی ملک ، از جمله روشنایی فضای باز یا پستهای برق تأمین می کنند. طبق دستورالعمل های فعلی مشخصات ساخت و ساز ، پیمانکاران برق “در داخل” می توانند به عنوان پیمانکارهای اصلی برای طراحی ، نصب و نگهداری ساختمانهای تجاری ، موسسات و مسکونی برق و کابل کشی باشند. این پروژه ها همچنین شامل مراکز پایگاه داده / زیرساخت ها و کار دارویی هستند.    پیمانکاران برق “سیستم های مجتمع ساختمان” با تاسیسات کم ولتاژ مانند برق پشتیبان ، کنترل آب و هوا ، شبکه های بی سیم ، روشنایی کم مصرف ، مخابرات ، فیبر نوری کار می کنند ، وپیمانکاران در خصوص سیستم های امنیتی مهارت دارند تا برای حداکثر بهره وری انرژی و عملکرد ساختمان با هم کار کنند.پیمانکاران برق کارگران را در بسیاری از ظرفیت ها استخدام می کنند که این به میزان سطح آموزش و تجربه آنها تعیین می شود.

 انواع خدمات پیمانکاری برق و الکترونیک

  • طراحی و اجرای تأسیسات برق کارگاه‌های تولیدی، کارخانه‌ها، مراکز صنعتی و…
  • طراحی و نصب انواع تابلوهای LV-MV صنعتی
  • سیم‌کشی تمامی تأسیسات برقی محیط‌های اداری، تجاری و مسکونی
  • رفع اتصال برقی و مشکلات فنی در محیط‌های تجاری، اداری و خانگی
  • طراحی و نصب انواع سیستم‌های روشنایی هوشمند
  • طراحی و نصب سیستم‌های برق اضطراری در محیط‌های صنعتی، اداری و خانگی
  • نصب و راه‌اندازی سیستم‌های امنیتی مانند دوربین مداربسته
  • نصب و راه‌اندازی انواع آیفون تصویری و صوتی
  • طراحی و نصب انواع سیستم‌های اعلام حریق
  • و…

احداث نیروگاه

تأخیر در برنامه و افزایش بیش از حد هزینه می تواند برای پروژه های پیچیده ساخت نیروگاه و مقاوم سازی مشکل ایجاد کند. برنامه ریزی صدا ، مدل سازی دقیق و ارتباطات مناسب می تواند منجر به پروژه های موفق برای همه ذینفعان شود.پروژه های ساخت نیروگاه و بازسازی به طور معمول مشاغل پیچیده ای هستند. قطعات متحرک زیادی وجود دارد و هر مرحله مهم از طریق وظایف پیش نیاز به شدت تحت تأثیر قرار می گیرد. برقراری ارتباط خوب بین مهندسان طراحی ، تأمین کنندگان تجهیزات ، مدیران پروژه و دارندگان برای موفقیت حیاتی است. هر یک از آنها به دیگران بستگی دارد تا کار را به موقع و با بودجه انجام دهند.روند ساخت نیروگاه جدید یا مقاوم سازی واحد موجود واقعاً مدتها قبل از صدور درخواست پیشنهاد آغاز می شود. کار زیادی در ارزیابی بازارهای برق منطقه ای ، نرخ رشد ، منابع موجود و نیازهای نظارتی انجام می شود. شرکت های برق تقاضا را از نزدیک ردیابی می کنند و روند را در مکان های مختلفی که برای سنجش مکان و زمان نیاز به امکانات جدید یا نیاز به ارتقا مورد استفاده قرار می گیرند ، رصد می کنند.

معمولاً افرادی که می‌خواهند به‌صورت پیمانکاری، فعالیت‌های تأسیساتی و فنی ساختمان را برون‌سپاری کنند، باید با فرد پیمانکار یک قرارداد امضا کنند. یکی از مهم‌ترین قراردادهای رایج در این زمینه، قرارداد پیمانکاری برق است که طرفین از آن می‌توانند استفاده کنند. شما می‌توانید برای تنظیم سیستم روشنایی هوشمند، سیم‌کشی برق در محل‌های مختلف ساحتمان، نصب و تهیه سیستم‌های ضد سرقت و… از یک نمونه قرارداد پیمانکاری برق استفاده کنید.

شرکت های مهندسی ، تدارکات و ساخت و ساز نیز معیارها را مشاهده می کنند. شناخت بازار می تواند به آنها در رقابت کمک کند و به آنها کمک کند تا برای پروژه های آینده برنامه ریزی کنند. بسیاری از EPC ها سعی می کنند روابط تنگاتنگی را با شرکت های برق ایجاد کنند تا اطمینان حاصل کنند که آنها در پروژه های احتمالی که در زمینه تخصص آنها هستند ، در جریان هستند.

به این نوشته رای دهید
[مجموع: 0 میانگین: 0]
برچسب ها
اطلاعات بیشتر

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *