انواع سی دیمناقصات

انواع سی دی

کاربردهای سی دی

برای دریافت مناقصه ها، مزایده ها و استعلام های ابزار دقیق از لینک پایگاه خبری مناقصات و مزایدات پارس نماد داده ها با دسته بندی های مناقصه انواع سی دی استفاده نمایید.

لوح فشرده یا سی‌دی وسیله ای برای ذخیره‌کردن داده‌های دیجیتال است. CD برای ضبط دیتاهایی مانند ویدیو، موسیقی و داده های دیجیتالی به وجود آمده است. همچنین برای انتقال اطلاعات بر روی  سی دی ها، ابزاری اختراع شد به نام سی دی رام و سی دی رایتر که امروزه جزوی از تجهیزات لازم یک دستگاه کامپیوتری محسوب می شوند.

مناقصه انواع سی دی- شرکت پارس نماد داده ها

این ابزار در گذشته برای انتقال اطلاعات از یک کامپیوتر به کامپیوتری دیگر مورد استفاده قرار میگرفت ولی با گذشت زمان و گسترش حافظه های قابل حمل مانند Flash memory ، استفاده از سی دی ها کمتر شده است.

هرچند آمار فروش لوح فشرده در سال ۲۰۰۷ به بیش از ۲۰۰ میلیارد لوح می‌رسد ولی با گسترش مصرف حافظه‌های قابل حمل مثل Flash Memory و ذخیره‌سازهای قابل حمل، مصرف لوح فشرده به نصف کاهش یافته‌است.

سی دی ها دارای شیارهایی بصورت مارپیچ هستند و این مارپیچ ها از قسمت داخل دیسک شروع شده و به سمت بیرون دیسک هدایت می شوند.

سی دی ها همگی از یک استاندارد جهانی ISO ساخته می شود، به همین دلیل می توان از این دیسک ها در هر جای دنیا استفاده نمود.اطلاعات را می توان از طریق نرم افزار های مربوط به نوشتن بر روی سی دی انجام داد و همچنین فرمت روی آن هم این نرم افزار ها تعیین می کند. ظرفیت یک سی دی 80 دقیقه است که در واقع 79 دقیقه و 59 ثانیه است.

.

کاربرد سی دی

سی دی ها دارای کاربرد بسیار زیادی هستند که دلیل استفاده زیاد از آن قابل حمل بودن و راحت کارکردن با آن می باشد. در زیر به بعضی از موارد مورد استفاده سی دی اشاره می کنیم :

برای ذخیره داده ها مانند موسیقی، ویدئو، نرم افزارهای کامپیوتری، داده ها و …

– برای پشتیبان گیری از اطلاعات کامپیوتر و همچنین انتقال آنها

– برای پخش موزیک در داخل ماشین و یا ضبط صوت

– و…

ما می توانیم بر روی سی دی ها تبلیغات شرکت و یا نوشته ای و یا عکسی چاپ کنیم  که این کار موجب جلوه‌ی بصری در سی دی می شود که با طرح جذابی که کاربر از طریق فتوشاپ طراحی می کند، یک کاور جالب و جذاب برای سی دی تولید می شود.این تکنیک یکی از خلاقیت های جالب و منحصر به فردی بود که مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرد. امروزه دستگاههای چاپ سی دی متنوع و با کیفیتی وجود دارند که برای چاپ سی دی و دی وی دی مورد استفاده قرار می گیرند.

شما می توانید برای اطلاع از اخبار به روز و همچنین مناقصه انواع سی دی به سایت شرکت پارس نماد داده ها https://www.parsnamaddata.com و یا با شماره تلفن 02188379670  تماس حاصل نمایید.

به این نوشته رای دهید
[مجموع: 0 میانگین: 0]
منبع
شرکت پارس نماد داده ها
اطلاعات بیشتر

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *