انواع در و پنجرهمناقصات

انواع در و پنجره

انواع در - انواع پنجره

برای دریافت مناقصه ها، مزایده ها و استعلام های ابزار دقیق از لینک پایگاه خبری مناقصات و مزایدات پارس نماد داده ها با دسته بندی های مناقصه انواع در و پنجره استفاده نمایید.

درها و پنجره ها با جنس چوب، آهن، آلومینیوم، مصالح ترکیبی مانند کامپوزیتها و همچنین پلاستیک های فشرده نظیر PVC و UPVC هستند. نوع بازشو آنها نیز به شکل های لولای افقی (معمولی)، لولا عمودی، بازشوی کشویی، بازشوی فولکس واگنی و نیز بازشوی آکاردئونی (اتوبوسی) و … قابل ساخت است. امروزه در وپنجره ها را از مواد مختلفی می سازند که در عین زیبایی ظاهری و کارایی خاص خود بتوانند عایق حرارت و صدا بوده و طول عمر بالایی نیز داشته باشند.

مناقصه انواع در و پنجره - شرکت پارس نماد داده ها

انواع در

در های چوبی

این در ها برای فضاهای داخلی استفاده می شوند و کیفیت آنها بستگی به یک یا دو و یا چند جداره بودن ساده یا طرح دار دارد که این امر در زیبایی این نوع در ها نسبت به در های غیرچوبی تاثیر بسزایی دارد.  انواع در های چوبی عبارتند از ساده تک جداره – کلاف ساده با دو جداره از سه لایی – کلاف ساده یا دو جداره نوپان – کلاف نما چوب با تونیک داخلی سه لایی – کلاف نما جوب با تونیک تمام چوب و در های کمد دیواری(تمام ام دی اف،دو جداره دور و سه لایه و ….)

در های فولادی

این در های برای در های خارجی ساختمان استفاده می شود. مثلا برای فضاهایی مانند ورودی پارکنیگ ها، پاساژ ها، در ورودی ساختمان، مغازه ها استفاده می شود. این در ها به دلیل جلوگیری از سرقت و مقاومت بیشتر برای فضای بیرون استفاده می شود.

در های آلومینیومی

این نوع در برای فضاهای مرطوب استفاده می شود چون در برابر رطوبی مقاومت بالایی دارد

در های شیشه ای

در شیشه ای برای مکان هایی که حفظ حریم داخلی زیاد مهم نباشد مورد استفاده قرار می گیرد. شیشه این در ها از شیشه های ضخیم ساخته شده است.

در های پلاستیکی

این در ها که به تازگی وارد صنعت ساختمان شده است از جنس PVC و UPVC ساخته شده است.

 

انواع پنجره

پنجره چوبی

چوب به عنوان ماده اولیه طبیعت است. مزیت استفاده از این نوع پنجره در عدم انتقال سرما و گرما می باشد. ولی یکی از معایت این ماده این است که می پوسد و بر اثر رطوبت متورم می شود و مورد اشتعال قرار می گیرد.

پنجره آهنی

این نوع پنجره ها از مدت ها پیش به عنوان مصالح ساختمان سازی مورد استفاده قرار میگرفت ولی معایبی که دارد این است که عایق مناسبی در برابر سرما و گرما نمی باشد و همچنین دچار زنگ زدگی و خوردگی می شود.

پنجره آلومینیومی

پنجره های آلومینیومی در حال حاضر بیشترین استفاده را در ساختمان سازی دارند چرا که مقاومت بالایی نسبت به بقیه پنجره ها دارند. معایب این پنجره می توان به عایق نبودن آن اشاره کرد.

پنجره  UPVC

برخلاف پنجره های آلومینیومی به یکدیگر جوش یکپارچه شده و به صورت یک واحد کامل در می آید. این نوع پروفیل در مقابل ضربه، تغییر شکل در سرما و گرما و تقطیر، بسیار سخت و مقاوم است. ویژگی مهم این پنجره ها عایق بودن آن در برابر گرد وغبار، صوت و عبور گرما و سرما می باشد.

شما می توانید برای اطلاع از اخبار به روز و همچنین مناقصه انواع در و پنجره به سایت شرکت پارس نماد داده ها https://www.parsnamaddata.com و یا با شماره تلفن 02188379670  تماس حاصل نمایید.

به این نوشته رای دهید
[مجموع: 0 میانگین: 0]
اطلاعات بیشتر

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *