ابزار و یراق آلاتابزار و یراق آلاتمزایداتمناقصات

ابزار و یراق آلات

ابزار و یراق آلات چیست؟

برای دریافت مناقصه ها، مزایده ها و استعلام های ابزار و یراق آلات از لینک پایگاه خبری مناقصات و مزایدات پارس نماد داده ها با دسته بندی ابزار و یراق آلات استفاده نمایید.

در زمان های بسیار قدیم بعد از اینکه انسان توانست فلزات را آب کرده و با آن ابزار آلات زندگی خود را بسازد واژه ی “یراق” برای افسار و زین متصل به اسب و چهارپایان استفاده میشد.بعد از گذشت زمان و به وجود آمدن انواع سلاح ها، به مدل خاصی از سلاح گفته میشد که در زمان استفاده از جنگ ابزار های فلزی مثل شمشیر و نیزه از آن استفاده میشد.امروزه به ابزارات فلزی كه با ذوب كردن فلز و شكل دادن با قالب ساخته شده و آبکاری میشوند  “یراق” گفته میشود .

ابزار و یراق آلات انواع ابزار و یراق آلات

  • بادی: دارای قدرت بالایی بوده و این قدرت بالا از طریق فشرده سازی باد یا به عبارتی دیگر هوا ایجاد می شود. از انواع آن ها می توان، دمنده، مکنده ی بادی، جک بادی، آچار ضربه ای بادی، تفنگ بادی اشاره کرد.
  •  دستی: از ساده ترین نوع می باشد که کاربرد وسیعی در زندگی روزمره دارد از مهمترین آنها می توان به پیچ گوشتی، آچار، انردست و سوهان اشاره نمود.
  •  رنگ آمیزی: برای کاربردها ی هنری و نقاشی مورد استفاده قرار می گیرند؛ که مهمترین آن ها غلطک های برفی، قلم مو، رنگ پاش برفی می باشد.
  •  هیدرولیک: یراق آلات پالایشگاهی جزو یراق آلات هیدرولیک می باشد.
  •  برقی: استفاده از این نوع نیازمند دقت بالا است. اگر چه کار شما را بسیار راحت می کنند ولی باید احتیاط های لازم را در نظر داشته باشید چکش هیدرولیک، دریل واگن هیدرولیک از مهمترین این مدل می باشد
  • ساختمانی: از پر کاربرترین ابزارها در ساختمان سازی می باشد آجر بر، کفساب، شیشه بر، ماله دوربین نقشه برداری از یراق آلات مهم استفاده شده در ساختمان سازی می باشد.
  • دیزلی و بنزیلی:  کاربردهای دیزلی از جمله الکترو پمپ، موتور ژنراتور جزو یراق آلات دیزلی در نظر گرفته می شود

استفاده از ابزار و یراق آلات به دو دلیل انجام می گیرد :

1- استفاده برای زیبایی

مثلا یک درب، یک پنجره دوجداره، یک کابینت یا یک کمد را در نظر بگیرید. مثلا برای درب نیاز به استفاده از دستگیره‌هایی است که در انواع و اشکال مختلف وجود دارد و علاوه بر کارآیی، به زیبایی درب نیز کمک می‌کند.
برای کمدها و کابینت‌ها نیز، استفاده از دستگیره‌های مختلف می‌تواند بر زیبایی ظاهری آن‌ها بیفزاید. در مورد درب و پنجره های دوجداره، انواع مختلف لولاها و دستگیره‌ها می‌توانند باعث تغییر سبک و جهت باز و بسته شدن پنجره‌ها شوند. به این ترتیب در زیبایی و کارآیی آن‌ها نقش موثری ایفا می‌کنند.

2- استفاده برای آسان‌تر شدن کاربرد وسایل

مثلا یک پنجره دوجداره را در نظر بگیرید. استفاده از انواع لولاها می‌تواند در کاربردی‌تر شدن پنجره از نظر نحوه باز و بسته شدن و روان بودن پنجره دوجداره به هنگام باز و بسته شدن تاثیر بگذارد.

شرکت های تولید کننده یراق آلات با شرکت در مناقصه ابزار و یراق آلات توانسته اند محصول مورد نیاز سازمان ها و ارگان های دولتی را تامین نمایند همچنین بسیاری از سازمان ها برای اینکه بتوانند ابزار و یراق آلات مازاد خود از طریق انتشار آگهی مزایده ابزار و یراق آلات در مرکزهای فرآوری و اطلاع رسانی بفروش می رسانند.

شما می توانید برای اطلاع از اخبار به روز مناقصه و مزایده ، با شماره تلفن 02188379670  تماس حاصل نمایید.

به این نوشته رای دهید
[مجموع: 0 میانگین: 0]
منبع
شرکت پارس نماد داده ها
برچسب ها
اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *