انواع ماکت های صنعتی ، معماری ، آموزشیمناقصات

انواع ماکت های صنعتی ، معماری ، آموزشی

ماکت چیست؟

برای دریافت مناقصه ها، مزایده ها و استعلام های ابزار دقیق از لینک پایگاه خبری مناقصات و مزایدات پارس نماد داده ها با دسته بندی های مناقصه انواع ماکت های صنعتی، معماری، آموزشی استفاده نمایید.

ماکت در واقع نمونه ای ساده تر، کوچکتر و قابل حمل از آنچه قرار است در آینده ساخته شود می باشد.

وقتی یک ماکت ساخته می شود اهدافی نظیر بررسی یک پروژه و یا یک مدل انجام می شود و اینکه بخواهند نمونه ای کوچک از یک کلکسیون رو داشته باشند. مثل ماکت های ساختمانی، ماکت های کشتی ها ، ماکت یک بنای تاریخی و …

مناقصه های ماکت های صنعتی و ساختمانی و آموزشی

ماکت های انواع مختلفی دارند:

ماکت‌های داینامیک و یا متحرک

اینگونه ماکت ها حرکت می کنند. ویژگی این نوع ماکت ها ، این است که می توانیم ماکت را از لحاظ ظاهری و بصری با واقعیت آن بررسی کنیم.

ماکت سه بعدی فیزیکی

این نوع ارائه دهنده یک ایده است که برای رساندن حق مطلب به کارفرما و یا متخصص آن ایده ساخته می شود.

ماکت‌های معماری

ابزاری است که برای درک بهتر، مطالعات، نمایش، ارائه، جلب سرمایه‌گذاری، اخذ مجوز، و بازاریابی وفروش به کار می‌رود. مدل‌های مطالعاتی که به سرعت قابل ساخت هستند و در ساخت آن معمولاً از در دسترس‌ترین و ارزانترین متریال استفاده می‌شود (مانند مقوا، قطعات چوب، یونولیت، فوم و فوم بورد و …) ابزار بسیار قدرتمندی برای درک سه بعدی یک طرح می‌باشند که توسط معماران، طراحان داخلی، طراحان غرفه‌های نمایشگاهی و طراحان صنعتی استفاده می‌شوند. اما ساخت ماکت پرزانته پرجزئیات و اصطلاحاً ماکت نهایی معمولاً توسط ماکت سازهای حرفه‌ای و شرکت‌های ماکت سازی که به صورت تخصصی در این حیطه فعالیت می‌کنند انجام می‌پذیرد.

ماکت تبلیغاتی

دقیقا بیانگر محصول و خدمات شما در ابعاد بسیار بزرگ می باشد ، این نوع ماکت سازه های بسیار خاص با ابعاد بسیار بزرگ می باشند که دلیل تولید آنها دقیقا تبلیغ محصول یا خدمات شما می باشد.

 

ماکت های صنعتی و حرفه ای

ماکت های صنعتی شامل انواع ماکت کارخانه ، ماکت سد و نیروگاه ، ماکت پالایشگاه ، ماکت دستگاه های صنعتی ، ماکت تجهیزات عمرانی، ماکت قطعات صنعتی،ماکت پل و سایر موارد مشابه می شود. مخاطبان ماکت های صنعتی معمولا افراد خاص و مرتبط با حوضه فعالیت فرد سفارش دهنده ماکت هستند.از اینرو رعایت جزئیات و دقت در ساخت این نوع از ماکت ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

مولاژ

مولاژ به معنی قالب، هنر استفاده از آسیب‌های ساختگی است.منظور از آموزش و ارایه ی آن معرفیِ آسیب ها و واکنش تیم‌های اورژانس و دیگر پرسنل پزشکی و نظامی است. مولاژها معمولاً از لاستیک یا لاتکس، یا موم ساخته و با استفاده از فنون تکنیک‌های آرایشی به ارائه نمودار های طبیعی عناصر رئالیسم می پردازند .

ساخت مولاژها در انواع مختلقی صورت می گیرد؛ بعضی از این تندیس ها آسیب های وارده به تن انسان را نمونه‌سازی می‌کنند، مانند: مولاژهایی که زخم و جراحت ، خون ریزی، استفراغ ، شکستگی باز را نشان می دهند بعضی از مولاژها حالت کالبدشناسی بدنِ کامل یک شخص سالم را نمایش می‌دهد . از آن جایی که مولاژها اهمیّت فراوانی در آموزش پزشکی دارند برخی کشورها موزه‌هایی به منظور معرفی و نگهداریِ آنها ساخته اند. به زبان انگلیسی مولاژهای پزشکی را  و یا تندیسهای کالبدشناسی می گویند. بعضی از مولاژهای کالبدشناسی پزشکی، قسمتی از بدنِ انسان همچون سر ، تنه ، ِقفسه سینه ، لگن ، اندام و بعضی دیگر کالبدشناسی دستگاه‌هایی از بدن انسان مانند دستگاه عصبی، دستگاه گوارش، دستگاه تنفس و دیگر دستگاه‌های بدن را شبیه سازی و ارایه می دهند.

شما می توانید برای اطلاع از اخبار به روز و همچنین مناقصه انواع ماکت های صنعتی، معماری و آموزشی به سایت شرکت پارس نماد داده ها https://www.parsnamaddata.com و یا با شماره تلفن 02188379670  تماس حاصل نمایید.

به این نوشته رای دهید
[مجموع: 0 میانگین: 0]
منبع
پارس نماد داده ها
اطلاعات بیشتر

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *