مرکز اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات کشور - شرکت پارس نماد داده ها

انواع توربین های بادی، آبی، گازی، بخار

برای دریافت مناقصه ها، مزایده ها و استعلام های ابزار دقیق از لینک پایگاه خبری مناقصات و مزایدات پارس نماد داده ها با دسته بندی های مناقصه انواع توربین های بادی، آبی، بخار، گازی استفاده نمایید.

 

توربین چیست؟

موتوری چرخنده است که می‌تواند از یک انرژی به ‌دست آید. معمولا توربین‌ها از یک بخش چرخنده و بخش دیگر تعدادی پره دارند که به بخش اصلی متصل شده اند. اولین توربین‌ها آسیاب های بادی هستند. نوع های گاز، بخار و آب معمولاً پوشش محافظی در اطراف پره‌هایشان دارند که سیال را کنترل می‌کنند پوشش‌ها و پره‌ها می‌توانند اشکال هندسی مختلفی داشته باشند.

در واقع توربین ها دستگاهی هستند که از سیال انرژی می‌گیرند و آنرا به وسیله یک محور منتقل می‌سازند. از انرژی مکانیکی تولید شده توسط توربین های آبی، بخار، گازی و بادی می‌توان برای به حرکت در آوردن ژنراتور و تولید جریان الکتریسیته و یا برای چرخاندن پمپ‌ها و یا بکار انداختن کمپرسور‌ها استفاده کرد. چرخش پره‌ها باعث می‌شود (انرژی جنبشی مانند باد) به انرژی مکانیکی تبدیل شود، سپس به الکتریسیته تبدیل گردد. چرخش پره‌ها باعث چرخش محور اصلی می‌شود که محور اصلی به یک ژنراتور برق متصل است. چرخش این ژنراتور، برق متناوب تولید می‌کند.

انواع توربین

شما می توانید برای اطلاع از اخبار به روز و همچنین مناقصه  انواع توربین های بادی، آبی، بخار، گازی به سایت شرکت پارس نماد داده ها https://www.parsnamaddata.com و یا با شماره تلفن 02188379670  تماس حاصل نمایید.

 

 

به این نوشته رای دهید
[مجموع: 0 میانگین: 0]