مرکز اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات کشور - شرکت پارس نماد داده ها

ابزار و یراق آلات

برای دریافت مناقصه ها، مزایده ها و استعلام های ابزار و یراق آلات از لینک پایگاه خبری مناقصات و مزایدات پارس نماد داده ها با دسته بندی ابزار و یراق آلات استفاده نمایید.

در زمان های بسیار قدیم بعد از اینکه انسان توانست فلزات را آب کرده و با آن ابزار آلات زندگی خود را بسازد واژه ی “یراق” برای افسار و زین متصل به اسب و چهارپایان استفاده میشد.بعد از گذشت زمان و به وجود آمدن انواع سلاح ها، به مدل خاصی از سلاح گفته میشد که در زمان استفاده از جنگ ابزار های فلزی مثل شمشیر و نیزه از آن استفاده میشد.امروزه به ابزارات فلزی كه با ذوب كردن فلز و شكل دادن با قالب ساخته شده و آبکاری میشوند  “یراق” گفته میشود .

انواع ابزار و یراق آلات

استفاده از ابزار و یراق آلات به دو دلیل انجام می گیرد :

1- استفاده برای زیبایی

مثلا یک درب، یک پنجره دوجداره، یک کابینت یا یک کمد را در نظر بگیرید. مثلا برای درب نیاز به استفاده از دستگیره‌هایی است که در انواع و اشکال مختلف وجود دارد و علاوه بر کارآیی، به زیبایی درب نیز کمک می‌کند.
برای کمدها و کابینت‌ها نیز، استفاده از دستگیره‌های مختلف می‌تواند بر زیبایی ظاهری آن‌ها بیفزاید. در مورد درب و پنجره های دوجداره، انواع مختلف لولاها و دستگیره‌ها می‌توانند باعث تغییر سبک و جهت باز و بسته شدن پنجره‌ها شوند. به این ترتیب در زیبایی و کارآیی آن‌ها نقش موثری ایفا می‌کنند.

2- استفاده برای آسان‌تر شدن کاربرد وسایل

مثلا یک پنجره دوجداره را در نظر بگیرید. استفاده از انواع لولاها می‌تواند در کاربردی‌تر شدن پنجره از نظر نحوه باز و بسته شدن و روان بودن پنجره دوجداره به هنگام باز و بسته شدن تاثیر بگذارد.

شرکت های تولید کننده یراق آلات با شرکت در مناقصه ابزار و یراق آلات توانسته اند محصول مورد نیاز سازمان ها و ارگان های دولتی را تامین نمایند همچنین بسیاری از سازمان ها برای اینکه بتوانند ابزار و یراق آلات مازاد خود از طریق انتشار آگهی مزایده ابزار و یراق آلات در مرکزهای فرآوری و اطلاع رسانی بفروش می رسانند.

شما می توانید برای اطلاع از اخبار به روز مناقصه و مزایده ، با شماره تلفن 02188379670  تماس حاصل نمایید.

به این نوشته رای دهید
[مجموع: 0 میانگین: 0]