مرکز اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات کشور - شرکت پارس نماد داده ها

بشکه

برای دریافت مناقصه ها، مزایده ها و استعلام های ابزار دقیق از لینک پایگاه خبری مناقصات و مزایدات پارس نماد داده ها با دسته بندی های مناقصه بشکه و مزایده بشکه استفاده نمایید.

 

بشکه ظرفی استوانه‌ای یا خمره‌مانند و توخالی است که معمولاً جهت بسته‌بندی مواد شیمیایی، نفتی و غذایی استفاده و در انواع فلزی، پلاستیکی، تخته یا چوبی ساخته می‌شود. امروزه بشکه‌هایی نیز از جنس آلومینیوم، استیل و گالوانیزه ساخته می‌شود و گاه تنها شکلی استوانه‌ای دارند. وزن آن با توجه به ضخامت ورق مصرفی متفاوت است؛ که در هر یک ضخامت بدنه کوچکتر یا مساوی با سر و ته آن می‌باشد. کنگره‌های روی بدنه برای محافظت از آن در زمان حمل و نقل آن می‌باشد.

امروزه شرکت هایی هستند که در تولید انواع بشکه ها فعال هستند و با شرکت در مناقصات بشکه و مزایدات بشکه، محصولات خود را عرضه میکنند. تمامی اطلاعات این مناقصات و مزایدات در سایت شرکت پارس نماد داده ها موجود می باشد.

انواع بشکه :

بشکه چوبی

این نوع توسط اجداد ما برای ترشی و تأمین آب مورد استفاده قرار می گرفتند شکل آن به تخته هایی که برای ساخت آن آماده کرده ایم و کیفیت اولیه ساخته شده از چوب کاملاً به چوب انتخابی بستگی دارد. عنصر دوم یک حلقه است که تمام اجزای بشکه را جمع می کند. بخاطر همین حلقه است که آب از طریق اتصالات بین تخته ها نشت نمی کند. حلقه های میتوانند از فلز یا چوب باشند که تجربه صنعتگران نشان می دهد ، حلقه های فلزی بسیار قوی تر از حلقه های چوبی هستند و زمان کمتری برای ساخت می برد.

بشکه فلزی

ظروفی هستند که برای حمل و نقل و بسته بندی مواد مایع و خمیری شکل به کار برده می شوند ، مانند : مواد شیمیائی، برخی مواد معدنی، روغن موتور، گریس و دیگر مواد نفتی، قیر، مواد غذائی و …

بشکه های فلزی انواع مختلف دارند :

استوانه ای در بسته با ضخامت و وزن های مختلف برای حمل و نقل و نگهداری مایعات تولید می گردند.

استوانه ای در باز  با ضخامت و وزن های مختلف برای حمل و نقل و نگهداری مواد جامد از قبیل مواد معدنی، شیمیایی، غذایی، انواع گریس و مواد دارویی تولید می گردند.نوع در باز مجهز به درب رینگی همراه با چفت پلمپ قابل مهر و موم کردن می باشند.

مخروطی در باز برای حمل و نقل و نگهداری مواد جامد شیمیایی، معدنی، پتروشیمی، گریس و … بر اساس استانداردهای جهانی تولید می گردند و بسته بندی بسیار خوب و مناسبی برای کلیه صنایع می باشند. کلیه بشکه های مخروطی با درب رینگی همراه دستگیره اهرمی با چفت قابل مهر و موم کردن است و برای تسهیل در جابجایی مجهز به دو عدد دستگیره بغل گوشواره ای نیز می باشند.از مزایای این نوع سهولت در جابجایی و کاهش هزینه ها می باشد.

بشکه پلاستیکی

ظروفی تو خالی جهت ذخیره سازی انواع مختلف مواد هستند. مواد پلاستیکی گوناگونی جهت ساخت مورد استفاده قرار می گیرند، که از مهم ترین و کاربردی ترین آن پلی اتیلن است. به همین دلیل است که بشکه های پلاستیکی را بشکه های پلی اتیلنی نیز می نامند.این بشکه ها از خواص و ویژگی های مثبت فراوانی برخوردارند و به سبب همین ویژگی ها نیز در صنایع گوناگونی کاربرد دارند و بین کارخانه دار ها و شرکت ها محبوبیت خاصی جهت ذخیره مواد و جا به جاییشان دارند. بشکه های پلاستکی طی فرآیندی تحت عنوان قالب گیری چرخشی، که بهترین روش تولید این نوع مقاوم و با کیفیت است، تولید می شوند. از مزایای بشکه های پلاستیکی می توان به مقاومت، سبک و راحت، ارزان، حجم و بدنه اشاره کرد.

شما می توانید برای اطلاع از اخبار به روز به سایت شرکت پارس نماد داده ها https://www.parsnamaddata.com و یا با شماره تلفن 02188379670  تماس حاصل نمایید.

به این نوشته رای دهید
[مجموع: 0 میانگین: 0]